Regulamin dla zamówień złożonych przed 25.12.2014

 

Regulamin Sklepu Internetowego Budowlanymarket.pl

Obowiązuje do 25 grudnia 2014 r. Regulamin obowiązujący od 25.12.2014 dostępny TU (KLIK)

 

DEFINICJE 

§ 1

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:


1. Klient – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności cywilnoprawnych, dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;


2. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego BUDOWLANYMARKET.PL;


3. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem BUDOWLANYMARKET.PL, za pośrednictwem, którego Klient może składać zamówienia;


4. Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym;


5. Koszyk – funkcjonalność Sklepu Internetowego BUDOWLANYMARKET.PL, umożliwiająca Klientowi gromadzenie produktów, które chce zamówić, umożliwiająca wpisanie numeru kodu rabatowego, a także ustalenie i modyfikację danych zamówienia takich jak w szczególności: ilość produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, sposób płatności;


6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktów na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego BUDOWLANYMARKET.PL, określające rodzaj i ilość Produktu, czas, koszty i sposób dostawy oraz metody płatności.


POSTANOWIENIA OGÓLNE 

§ 2
 

Dostępny pod adresem BUDOWLANYMARKET.PL Sklep Internetowy prowadzony jest przez firmę AB Bechcicki Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Opolska 182, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta Wrocław – Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000137359, NIP 886-20-35-526. Spółka AB Bechcicki posiada kapitał zakładowy w wysokości 2 000 000,00 zł, opłacony w całości.


2.1 Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem BUDOWLANYMARKET.PL.


2.2 Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art.8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


2.3 Niniejszy regulamin określa w szczególności:


a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego,
b) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego,
c) zasady zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego,
d) tryb postępowania reklamacyjnego.

2.4. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:


a) działającej przeglądarki internetowej Internet Explorer 8.x lub nowszej, zainstalowanej w systemie operacyjnym użytkownika,
b) minimalna rozdzielczość ekranu to 1024 x 768 pikseli,
c) posiadanie adresu e-mail.

AB Bechcicki Sp. z o.o. nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania ze Sklepu internetowego. 


Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez Sklep internetowy i przechowywane na komputerze klienta zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Klienta ze Sklepu internetowego. Pliki cookies są wykorzystywane przez AB Bechcicki Sp. z o.o. w celu obsługi Sklepu internetowego i zapewnienia możliwości udostępnienia klientowi interesujących informacji oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez Klienta zakupów.

2.5. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu. 


2.6. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu http://budowlanymarket.pl/Regulamin--cterms-pol-1.html, w procesie zakupowym oraz przy zakładaniu konta, jak też mogą sporządzić jego wydruk.


2.7. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a są wyłącznie zaproszeniem do zawarcia umowy.


ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO 

§ 3

 

3.1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest spełnienie wymagań określonych w pkt. 2.4 oraz 2.5 niniejszego Regulaminu.


3.2. Klient może składać zamówienia jako tzw. „Gość” wybierając opcję „Złóż zamówienie” bez rejestracji w sklepie. W takim przypadku wymagane jest podanie danych o których mowa w pkt. 3.5. poniżej oraz zaakceptowanie warunków Regulaminu sklepu BUDOWLANYMARKET.PL.


3.3. Klient może również skorzystać z rejestracji w sklepie internetowym BUDOWLANYMARKET.PL, zakładając konto Klienta sklepu.


3.4. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnionego na jednej ze stron Sklepu.


3.5. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

Rejestrując się w Sklepie internetowym BUDOWLANYMARKET.PL Klient, zaznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego, wyraża zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych (imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu) w celu realizacji zamówień Klienta dokonywanych w Sklepie internetowym Renowa24.pl. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia rejestrację oraz realizowanie zamówień Klienta w Sklepie internetowym.

Administratorem danych osobowych Klienta jest AB Bechcicki Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Opolskiej 182. W celu realizacji zamówień dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane umową o powierzeniu danych jedynie w celu skutecznego potwierdzenia otrzymania i przyjęcia zamówienia do realizacji płatności oraz dostawy towaru pod wskazany przez Kupującego adres. Klienci Sklepu internetowego mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania ich usunięcia.

3.6. AB Bechcicki Sp. z o.o. może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności gdy Klient:


a) podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
b) dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Sklepu internetowego;
c) dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez AB Bechcicki Sp. z o.o. za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię AB Bechcicki Sp. z o.o..

3.7. Osoba, która została pozbawiona praw do korzystania ze Sklepu Internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody AB Bechcicki Sp. z o.o..


3.8. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach witryny usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późniejszymi zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.


3.9. Klient zobowiązany jest w szczególności do:


a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
b) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
c) niepodejmowanie działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam);
d) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla AB Bechcicki Sp. z o.o.;
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie dozwolonego, własnego użytku osobistego;
f) korzystanie ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.


PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY 

§ 4

 

4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy wejść na stronę internetową BUDOWLANYMARKET.PL, dokonać wyboru towaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.


4.2. Wybór zamawianych przez Klienta Towarów jest dokonywany przez ich dodanie do Koszyka.


4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.


4.4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu Internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie składanego Zamówienia. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane. 


Podsumowanie prawidłowo wypełnionego zamówienia zawiera następujące informacje:


a) przedmiot zamówienia;
b) jednostkową oraz łączną cenę zamawianych produktów w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują);
c) wybraną metodę płatności;
d) wybrany sposób dostawy;
e) czas dostawy;
f) miejsce dostawy.

4.5. W celu wysłania zamówienia konieczna jest akceptacja Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe i naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”.


4.6. Wysłane przez Klienta Zamówienie stanowi oświadczenie woli zawarcia z AB Bechcicki Sp. z o.o. Umowy sprzedaży. Złożenie przez Klienta zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. 


4.7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, gdy takie może zostać zrealizowane lub odmowę realizacji Zamówienia.


4.8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem potwierdzenia przez Klienta złożonego Zamówienia w sklepie BUDOWLANYMARKET.PL. Potwierdzenia należy dokonać klikając w link aktywacyjny, który zostanie przesłany Klientowi przez Sklep w wiadomości e-mail, o której mowa powyżej w pkt. 4.7.


4.9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.


CENY I METODY PŁATNOŚCI 

§ 5

 

5.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki). Ceny na stronie Sklepu Internetowego BUDOWLANYMARKET.PL zamieszczone przy produkcie nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki.


5.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:


a) przelewem na numer konta bankowego: 94 1240 3664 1111 0010 4531 5487
    I). w przypadku gdy Kupującym jest osoba prywatna, a w tytule przelewu Klient wpisuje: „Zamówienie  Nr Zamówienia” – „Imię i Nazwisko”. 
   II). w przypadku gdy Kupującym jest osoba prywatna prowadząca działalność gospodarczą lub spółka  Klient wpisuje: „Zamówienie Nr Zamówienia” – „Nazwa firmy”.
   Nr zamówienia widoczny jest w otrzymany mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
b) płatnością w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych w danym momencie przez Spółkę;
c) zapłatą kartą płatniczą;
d) gotówką w przypadku obioru osobistego w markecie AB Renowa, ul. Buforowa 2, 52-131 Wrocław (lub w innych oddziałach, jeżeli będzie dostępna taka opcja) lub gotówką w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej akceptowanej w danym momencie przez Spółkę.

5.3. Klient nie ma możliwości łączenia różnych form płatności w jednym zamówieniu.


5.4. Spółka zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.


DOSTAWA 

§ 6

6.1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.


6.2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się transportem spedycyjnym, transportem producenta, przesyłką kurierską lub Klient może odebrać zamówiony towar osobiście w markecie AB Renowa, ul. Buforowa 2, 52-131 Wrocław (lub innego oddziału, jeżeli będzie dostępna taka opcja). Informacja o aktualnych Kosztach dostawy dostępna jest na stronie o nazwie „Koszty transportu”, która to dostępna jest pod adresem: http://budowlanymarket.pl/pol_m_POMOC_Koszty-transportu-248.html. Koszty dostaw zostaną wskazane w czasie składania zamówienia poprzez wskazanie konkretnej kwoty lub podanie sposobu wyliczenia kosztów dostawy. Przykładowy wzór wyliczenia kosztów transportu własnego podany jest również na stronie „Koszty transportu” o której mowa powyżej.


6.3. Termin realizacji dostawy wynosi do 30 dni licząc od dnia potwierdzenia przez Sklep realizacji zamówienia przez Klienta. Spółka może zamieścić na stronie produktowej informację o liczbie dni roboczych (tj. dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia. Wyżej wymieniona informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania przedmiotu zamówienia do Klienta za pośrednictwem wybranego dostawcy usług, wymienionego w punkcie 6.2 niniejszego paragrafu. Zwyczajowy czas realizacji zamówienia w Sklepie BUDOWLANYMARKET.PL wynosi 3, 7 lub 14 dni. Czas realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem terminu skompletowania wszystkich zamówionych produktów. W przypadku, gdy Klient jako formę zapłaty wybiera przedpłatę na konto, realizacja zamówienia rozpoczyna się dopiero po zaksięgowaniu należności na koncie bankowym Sklepu. Realizacja zamówień złożonych w dni wolne od pracy rozpoczyna się w pierwszy następujący dzień roboczy po dniach wolnych od pracy.

6.4. Przedmiot zamówienia może być dostarczony do Klienta w zależności od jego wyboru:


a)    na adres zamieszkania lub siedziby firmy Klienta lub inny wskazany przez Klienta w zamówieniu;
b)    do marketu: AB Renowa, ul. Buforowa 2, 52-131 Wrocław (lub innego oddziału, jeżeli dostępna będzie taka opcja).

6.5. Spółka zastrzega sobie prawo wyłączenia niektórych kanałów dostawy zamówień oraz form płatności, w odniesieniu do wskazanych przez Spółkę produktów, kategorii produktowych lub liczby zamawianych produktów.

6.6. Spółka zastrzega sobie prawo wyłączenia niektórych kanałów dostawy zamówień oraz form płatności dla Klienta, który:


a) w przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres wskazany przez Klienta lub do wskazanego przez Klienta oddziału AB Bechcicki – nie odbierze w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu przedmiotu zamówienia co najmniej trzech zamówień płatnych przy odbiorze;
b) w przypadku dostaw realizowanych przesyłką kurierską – co najmniej trzykrotnie odmówił odbioru przesyłki kurierskiej.

6.7. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Spółka może zaproponować Klientowi:


a) anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Spółka będzie zwolniona z obowiązku realizacji zamówienia);
b) anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym Spółka będzie zwolniona z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie); albo
c) podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wysłanie składających się na zamówienie produktów zostanie dokonane w kilku odrębnych przesyłkach, zaś Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem zamówienia na kilka wysyłek).

6.8. Jeżeli Spółka nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, zawiadomi o tym niezwłocznie Klienta, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.


UPRAWNIENIA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

 § 7

 

7.1. Klient może zrezygnować z Zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze wysłane kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.


7.2. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego przysługuje – na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni i wysyłając je na adres AB Bechcicki Sp. z o.o. podany w paragrafie 1 niniejszego Regulaminu.


7.3. Termin 10-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.


7.4. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie po odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni. Zamówiony Towar należy zwrócić na adres oddziału firmy AB Bechcicki Sp. z o.o., czyli pod adres: AB Renowa ul. Buforowa 2, 52-131 Wrocław, prosimy również o potwierdzenie wysłania zwrotu drogą e-mail wysyłając wiadomość na adres: sklep@budowlanymarket.pl.

7.5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.



7.6. Spółka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.


7.7. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku zamówienia specjalnego „towar na zamówienie”. Towary takie jak farby z mieszalnika lub też inne produkty przygotowywane lub zamawiane na specjalne życzenie klienta nie podlegają zwrotowi. 

7.8. Spółka dokona zwrotu należności niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia:


a) anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;
b) zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej;
c) zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało odebrane w oddziale AB Bechcicki i było uprzednio opłacone z góry;
d) uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy.
Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.


7.9. Zwrot należności nastąpi na rachunek bankowy Klienta. Spółka nie jest zobowiązana do zwrotu należności bezpośrednio Klientowi, jeżeli dokonał on płatności za zamówienie przy użyciu cudzego rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej. W takim przypadku, w razie wystąpienia jednej z przesłanek zwrotu należności o których mowa w ust. 1 powyżej, zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Spółki.

 

REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW

 

§ 8

 

8.1. AB Bechcicki Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.


8.2. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować pisemnie na adres AB Bechcicki Sp. z o.o., ul. Opolska 182, 52-014 Wrocław z dopiskiem „Reklamacja budowlanymarket.pl”. Firma AB Bechcicki Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep zgłoszenia reklamacji. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o wysłanie informacji nt. „wysłanego zgłoszenia reklamacyjnego w formie pisemnej” również na adres e-mail: sklep@budowlanymarket.pl lub skorzystanie z formularza reklamacyjnego dostępnego pod adresem: http://budowlanymarket.pl/contact-pol.html.

 

NEWSLETTER 

§ 9

9.1. Klient może zapisać się na Newsletter w następujący sposób - wpisując swój aktywny adres e-mail w przeznaczone na to pole na stronie głównej sklepu BUDOWLANYMARKET.PL i klikając w przycisk „Zapisz się” klient zgadza się na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną. Następnie w celu potwierdzenia adresu e-mail na adres Klienta zostaje wysłany link aktywacyjny, który należy kliknąć lub skopiować do przeglądarki internetowej. Kliknięcie w link jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie Newslettera ze sklepu BUDOWLANYMARKET.PL.

9.2. Klient może zrezygnować z zapisu do Newslettera wyrażając taką chęć drogą mailową,  telefoniczną (zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi na stronie sklepu) lub poprzez formularz zarządzania newsletterami, który znajduje się w panelu konta klienta na stronie Sklepu Internetowego.


REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

§ 10

 

10.1. AB Bechcicki Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.


10.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić AB Bechcicki Sp. z o.o. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.


10.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres AB Bechcicki Sp. z o.o., ul. Opolska 182, 52-014 Wrocław, mailowo na adres sklep@budowlanymarket.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego pod adresem: http://budowlanymarket.pl/contact-pol.html.


10.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.


10.5. AB Bechcicki Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.


POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

§ 11

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosować należy odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz właściwych ustaw poniżej:


11.1. Ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2004, Nr 96, poz. 959 ze zm) oraz


11.2. Ustawa z dnia 2 marca 2000 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2002, Nr 144, poz.1204 ze zm.) oraz


11.3. Ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2009 roku, Nr 115, poz. 960 ze zm.).

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel